1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

020813 touradas13Galiza - Amig@s da Cultura - A Associaçom Cultural Amig@s da Cultura apoia, mais um ano, a manifestaçom convocada por Touradas Fora de Ponte Vedra para o sábado 10 de agosto, e que sairá às 20h da praça da Peregrina, e chamamos a assistir em massa à mesma.


 

Lamentavelmente, é necessário que continuemos a nos mobilizar contra o bárbaro e cruel negócio das touradas após a negativa do PP, no Parlamento autonómico, de modificar a legislaçom em matéria de proteçom animal para que esta deixe de excluir as touradas. A única explicaçom que achamos a esta postura do PP de Feijó é a defesa de um símbolo da espanholidade na Galiza, apesar de que a rejeiçom às touradas é muito maioritário no nosso País.

Dito isto, também queremos unir-nos às vozes que pedem coerência ao governo municipal e às forças que o componhem. Nom se pode estar contra as touradas no Parlamento e olhar para outro lado em Ponte Vedra. Se bem a Cámara municipal nom pode proibir as touradas, sim pode dar mais passos para rejeitá-las e deslegitimá-las socialmente, como a declaraçom de Ponte Vedra como “Cidade antitouradas e amiga dos animais”.

Finalmente, e mais em tempos de crise económica como os que vivemos, exigimos de novo o cessamento de todas as ajudas económicas públicas concedidas de forma aberta ou encoberta para favorecer o macabro show das touradas e os empresários que se lucram com a tortura e morte dos touros, seja por parte do Governo espanhol, da Deputaçom provincial ou da instiuiçom que for.


 

Ponte Vedra, 1 de agosto de 2013

 


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.