1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

deputacion pontevedraGaliza - AC A Revira - A Deputaçom de Ponte Vedra, instituiçom caciquil por excelência, esbanjou uns 200.000 euros no seu projecto de macrocanceira. Ingentes quantidades de fundos públicos que servirám para ceder a gestom a umha empresa com potestade para exterminar os cans que nom tivesem acolhida.


Desde A Revira pensamos que há outras alternativas para atender o coidado dos animais que as administraçons deveriam impulsar: criaçon de censos caninos, campanhas que impulsem a colocaçom do chip, medidas legislativas novas contra o abandono e o maltrato, a prohibiçom da venda e negócio com animais, a sensibilizaçom da populaçom desde idades tempranas e o apoio real às entidades de proteçom dos animais que trabalham no ámbito local, priorizando a acolhida, e nom o extermínio (com os cartos investidos poderiam criar-se até quatro protetoras de animais em diversas localidades, com capacidade de atender mais animais).

Ademais, queremos aproveitar para chamar a atençom sobre a existência das deputaçons provinciais: tratam-se dumhas instituiçons espanholas impostas que nom tenham nada a ver com a realidade histórica e territorial do nosso país, que distribuem de forma injusta e ineficiente os seus recursos, e que geralmente estám dirigidas pola pior caste de caciques, como neste caso. Reclamamos a sua dissoluçom.

Foto: DownGalicia


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.