Este projeto leva em andamento desde 1994 sendo usado e abandonado por longos periodos de tempo segundo o testemunho da vizinhança.
O que agora pretendia a comunidade de montes e a empresa Motopark era a sua ampliaçom e posta em funcionamento, mais umha vez.
Mas duas vizinhas, umha de elas a antiga secretária da comunidade de montes, pugerom umha denúncia por ilegalidade urbanística, ademais de denunciar os danos ecológicos que se estam a dar com a tala das árvores, os movimentos da terra e o desvio e seca dos manantiais que fornecem a paróquia. Por outro lado também existe a posibilidade do achádego de restos arqueológicos na zona.
Tanto o secretário da comunidade de montes e edil do BNG de Mondariz Félix Blanco como o alcalde do PP da câmara municipal, Fernando Lourido, estam a favor da continuaçom das obras.




Diário Liberdade defende a discussom política livre, aberta e fraterna entre as pessoas e as correntes que fam parte da esquerda revolucionária. Porém, nestas páginas nom tenhem cabimento o ataque às entidades ou às pessoas nem o insulto como alegados argumentos. Os comentários serám geridos e, no seu caso, eliminados, consoante esses critérios.