first
  
last
 
 
start
stop
Arquivado em: slg  teu  tomate  mercado  labrego  
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

140912 tomatesteuGaliza - SLG - O Sindicato Labrego Galego e o Concello de Teo, no marco do mercado de alimentos labregos dos Tilos, vai celebrar este sábado, 15 de setembro, unha cata de tomates de diversas variedades cultivadas no entorno da bisbarra compostelá. As razas de tomate que se poderán saborear irán dende variedades tradicionais cuxa semente se conservou nas casas xeración tras xeración, até outras que se comercializan con normalidade nas tendas.


O horario do mercado será o de sempre, de 10:00 a 14:00 horas, e a cata de tomates está previsto que comece ás 10:30 horas e remate ás 13:30. A este evento poderán acudir libremente aquelas persoas que o desexen, e tamén os medios de comunicación que o queiran cubrir informativamente.

Foto: SLG


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Adicionar comentário

Diário Liberdade defende a discussom política livre, aberta e fraterna entre as pessoas e as correntes que fam parte da esquerda revolucionária. Porém, nestas páginas nom tenhem cabimento o ataque às entidades ou às pessoas nem o insulto como alegados argumentos. Os comentários serám geridos e, no seu caso, eliminados, consoante esses critérios.

Código de segurança
Atualizar

first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: diarioliberdade [arroba] gmail.com

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.