1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

280812 transporte vigoGaliza - NÓS-UP - Segundo informa a imprensa, embora sem confirmaçom oficial por parte da empresa, VITRASA está a preparar um novo incremento nas tarifas. Coincidindo com a aplicaçom do novo IVA aprovado polo estado espanhol, o bilhete ordinário alcançará 1,24 €.


Esta quantidade é proibitiva para a maioria social viguesa nos difíceis tempos que correm.

VITRASA pretende assim incrementar os seus espectaculares ganhos anuais e que as trabalhadoras e trabalhadores paguem as consequências da crise capitalista.

De NÓS-Unidade Popular consideramos que nom se pode permitir que VITRASA continue a enriquecer-se a costa dum serviço básico como é o transporte público. A empresa tem que assumir os costes da crise a que nos conduziu o Capitalismo. Cada vez é mais evidente que a única soluçom definitiva para evitar que VITRASA continue a roubar à vizinhança viguesa é cancelar a concessom e municipalizar o serviço.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.