1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

030812 manuelrosales1Galiza - Diário Liberdade - Hoje, sexta-feira, corre-se em Marim a primeira ediçom da corrida Manuel Rosales Grande Prémio Ence.


Em princípio, nom teria muito de especial, pois todas as empresas –e mais quanto mais poluentes- tenhem interesse em vincular o seu nome a um evento desportivo, de caráter ambiental ou social que permita limpar a imagem que os gases, líquidos ou resíduos produzidos sem controlo ensujam.

Por outro lado, Manuel Rosales é atleta local de 76 anos, campeom do mundo 16 vezes, e que ainda hoje se mantém ativo –numha entrevista em 2009 assegurava correr duas maratons por ano e correr entre 15 e 20 km diários-, além de ser autor de invençons premiadas, como um dispositivo para cintos de segurança premiado em Bruxelas. Um homem sem dúvida merecedor do nome do evento desportivo.

Nada teria de especial, dizíamos, se nom fosse porque Manuel Rosales se posicionou publicamente contra a planta de Ence em Ponte Vedra em diferentes ocasions, mesmo apoiando as atividades da Associaçom pola Defesa da Ria de Ponte Vedra.

Agora, o atleta vem de sofrer as manipulaçons das empresas sem escrúpulos apoiadas por políticos com ainda menos ética. Pouco lhe importou à Ence que Rosales fosse um firme opositor à planta de celulosa para usar o seu nome como qualquer outro suporte publicitário.

Numha recente entrevista à imprensa burguesa de Vigo, Rosales assegurava que fora enganado: “Nom se me dixo que a corrida levaria o nome de Ence”. “A Presidenta da Cámara Municipal chamou-me para que a prova levasse o meu nome e eu aceitei”, mas ela “nomeou todos os patrocinadores” e “no meio deles dixo Ence, mas nom que levaria o nome de Ence” nem que fosse “o principal patrocinador”.

Rosales, comprometido com a Ria, sabe como som estas cousas: “som cousas que fazem as grandes empresas, colocar os benefícios por diante da ecologia”. Na mesma entrevista, reitera que se opom “totalmente a que esteja no sítio que está” e que “o mais provável é que nom poda assistir” a corrida por umha lesom.

APDR: “O único prémio que esperamos de Ence é que abandone a Ria”

Por outro lado, a Associaçom pola Defesa da Ria vem de enviar um comunicado ao Diário Liberdade no que salienta o “mérito que tem esta posiçom de Manuel Rosales, porque para ele esta corrida é mui importante”, mas “sabe também que nom todo vale, e que a coerência é fundamental”. “Ence pretendeu utilizá-lo contra os que seguimos luitando pola recuperaçom da Ría e polo cesamento definitivo da atividade da fábrica em Louriçám.

“Rosales está farto de dizer que por culpa de Ence non pode treinar, que os seus fedorentos cheiros impendem-lhe respirar ao correr pola avenida”. E continuam lembrando que “Ence continua contaminando, destruindo os nossos recursos naturais, o meio ambiente e a saúde e a qualidade de vida na comarca”.

A APDR afirma que “Ence só sabe comprar vontades, estómagos agradecidos que lhe ajudem a frear o caminho aos corredores e corredoras de fundo nesta desigual corrida. Porque Rosales, todo um campeom nas corridas de fundo, sabe que afinal quem ganham som os que se sabem esforçar, que a razom é mais forte que toda a pasta do mundo. Por isso non se vende á pasta de Ence, por coerência, porque sabe qual é o seu papel nesta corrida”.

Foto de Lalo R. Villar - Manuel Rosales


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.