1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

250410_udc_ferrol.jpgAGIR - O colectivo ambientalista trasanquês Comité Cidadám de Emergência para a Ria de Ferrol, conhecido polo seu labor à volta da denúncia da instalaçom da planta de gás de Reganosa na ria nortenha, denunciou no seu portal na rede a presença dumha propaganda pseudo-cinetífica no Campus de Serantes de Ferrol.


Lá, o chefe de mantenimento de Reganosa, Jesús Losada Maseda, dava umha ponência sobre o processo de operativos dumha planta de gás natural liquado, como a ubicada em Mugardos. Mui longe dos serviços científicos e do contributo crítico que a universidade deve oferecer ao estudantado e à sociedade em geral, este acto encenou umha descriçom asséptica e propagandística dum cargo directivo da empresa contaminante que tem desfeito a paisagem natural, os bancos marisqueiros, a produtividade e o futuro da ria, e a soberania galega sobre a nossa produtividade energética, entre outros atentados.
 
Representantes do Comité Cidadám aguardárom à turma de intervençons para desacreditar o orgulho capitalista do ponente, criticando que nom figesse referência aos aspectos negativos do processo desde a extracçom do gás até a sua chegada e processo de tratamento e armazenamento na nossa ria.
 
De AGIR denunciamos a utilizaçom das grandes empresas capitalistas de participaçom da burguesia galega, como esta, nas universidades para promocionar os seus interesses em contra dos do Povo Trabalhador.

 


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.