1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

diarioliberdadeDiário Liberdade - Neste sábado 07 de novembro o Diário Liberdade efetuou operaçons de manutençom técnica, o mantivo o portal fora do ar por algumhas horas.


As operaçons tivêrom um duplo objetivo: reduzir erros no funcionamento do portal, garantindo o melhor desempenho dele e melhorar a proteçom dos dados pessoais dos e das nossas leitoras, assunto sobre o qual se aumentou o nível de proteçom vigorante. As melhorias implantadas permitirám, ainda, melhorar o portal ao longo dos próximos meses.

Todas as pessoas que tentárom acessar o site entre as 09:30 e as 13:30 (hora galego-portuguesa) deste sábado (07/11) virom impedido o acesso por essa razom.

Do Coletivo Editor do Diário Liberdade agradecêrom a compreensom das e dos leitores.

O suporte coletivo é necessário para garantir as melhorias no portal

Ainda, cumpre lembrar que estas operaçons implicam uns custos anuais que aumentam com o volume de visitas. O Diário Liberdade é umha Associaçom Cultural, sem fins lucrativos, e dispomos de escassas vias de financiamento, polo que agradeceremos a colaboraçom com esta melhoria. Dita colaboraçom económica pode-se materializar fazendo click aqui.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.