1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

Novas-da-Galiza-142Galiza - PGL - O empresário cambadês José Luís Núñez Miser —no passado relacionado com o tráfico ilegal de tabaco e na atualidade integrante do círculo próximo do presidente da Deputaçom de Ponte Vedra e do PP provincial, Rafael Louzán— foi beneficiado com negócios milionários na ediçom da Vuelta Ciclista a España do ano 2013.


Segundo revela a investigaçom do Novas da Galiza n.º 142, algumhas das companhias deste empresário recebêrom as encomendas de acondicionar a bateia de que saiu o pelotom em Vila Nova de Arouça e de transportar os corredores por mar, trabalhos polos que teria ingressado vários milhons de euros.

Nas páginas do novo número do Novas também se pode encontrar a análise do politólogo catalám Xavi Miquel sobre as novas interrogantes abertas no panorama político da Catalunha após a consulta do 9 de Novembro. Por sua parte, as integrantes da Assembleia Cultural Galega de Barcelona falam numha entrevista sobre o seu labor de promoçom da cultura galega na outra beira da península, «rachando com um galeguismo caduco e folclorista».

Nas páginas interiores, destaca a reportagem sobre a greve frustrada no Diario de Pontevedra e a situaçom de precariedade no setor jornalístico. Pola sua parte, a secçom de Economia está dedicada a fornecer umha outra visom do Produto Interior Bruto e questiona a capacidade deste índice para refletir a realidade económica e social, ao tempo que apresenta alguns dos macro-indicadores alternativos existentes.

Entrevista a Xosé Lois Garcia

Umha conversa com Xosé Lois García é o limiar de Cultura. Apesar dos seus profundos conhecimentos e vínculos com a literatura africana de expresom portuguesa, Xosé Lois é ainda um desconhecido para grande parte do reintegracionismo galego. As novas propostas do panorama musical galego som o centro das páginas de Cultura, com umha entrevista com a cantante de jazz Mónica de Nut e umha outra comRicardo Cascalhar, da editora galego-portuguesa Língua Nativa.

Já em Desportos, a jogadora de ráguebi Vanesa Rial defende numha entrevista a capacidade da Galiza para competir com umha seleçom própria nesta disciplina. Outros conteúdos como os artigos da jornalista catalám Maria Manyosa Masip, José Ángel Brandariz e Séchu Sende ou a entrevista com o projeto de cosmética ecológica Druantia completam este número 142 do Novas da Galiza.

Assinar o Novas

Quem quiser receber o Novas da Galiza em casa, por apenas 2 euros ao mês, pode simplesmente enviar um e-mail com os seus dados ao endereço assinantes@novasgz.com ou preencher o formulário on-line.

 


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.