1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

Foto - CS do Pichel - Ciclo de cinemaGaliza - CS do Pichel - A Gentalha do Pichel em colaboraçom com outros colectivos preocupados polas dinámicas capitalistas que asolam o planeta como: Verdegaia, Adega, CNT, PIC, Véspera de nada, a Casa do Vento e Plataforma Adro organiza um ciclo de cinema ambiental com o objetivo de conhecer de perto os efeitos negativos que a sociedadeocidental, capitalista e destrutiva gera sobre a alimentaçom e a saúde, o entorno, a economia e a ecologia, mas também para divulagar possíveis alternativas e respostas.


Com o título de A dívida com a terra (mais umha "borbulha" a piques de estourar)
pretendem abordar só algumhas das muitas loitas e problemáticas que na Galiza e no resto do planeta som umha ameaza para a supervivencia do território e das pessoas: a situaçom do monte, as granjas marinhas, a megaminaria, as barragens... mas também loitas de resistencia necessárias e possiveis modos de autoorganizar-se e defender a terra.

As projecçons serám durante as tres primeiras semanas de agosto na esplanada interior do CS O Pichel às 22h00 com um possível colóquio ao rematarem e com a presentaçom nalguns documentários de gente que conhece as problemáticas de perto.

Ponhemos a seguir o programa completo:

- 5 de agosto: /Lasanha Nova Delhi (1') e /, Extractivismo e o dereito dos povos. Megaminaria 22'. Com Verdegaia
Lasanha Nova Delhi trata a deslocalizaçom de resíduos e conecta com a soberania alimentar.
Extractivismo e o dereito dos povos. Megaminaria. Consequências e alternativas sobre megaminaria em Argentina.

- 6 de agosto, /Salmonopoly/, 52'. Com Adega
Enquadrado no monopólio da alimentaçom mundial, o documentário centra-se na aqui-cultura, o sector de produçom de alimentos que mais está medrando no mundo.

- 7 de agosto: /END:CIV/, Franklin López, 75'. Com Véspera de nada
Examina a exploraçom ao meio ambiente que domina as culturas "civilizadas" ocidentais e documenta a resistência das comunidades que sofrem a repressom continua e a violência do sistema actual.

- 12 de agosto: /Uma fazenda para o futuro/. 48' Com a comissom de
> meio da Gentalha
Rebecca Hosking, realizadora do filme, investiga como transformar a fazenda de sua família em Devon numha fazenda de baixo consumo de energia em preparaçom para o futuro, e descobre que a natureza tem a chave.

- 13 agosto: /Rianho Vive - Um Val condenado à morte/, 32'. Com a Casa
do Vento
Rianho é umha pequena localidade ao pé dos picos de Europa que luitou durante mais de vinte anos para evitar o asolagamento da sua vila.

- 19 de agosto: /O monte é nosso/, 33'. Com a plataforma Adro
Umha olhada ao autogoverno comunitário como base da resistência rural galega

- 20 de agosto: /Desterrad@s por Encoros/ 50' Com a PIC

Docu q renova e activa a memória histórica, contribuindo a que o nosso povo tenha os elementos de juizo necessários para afrontar com decissom e rotundidade aqueles projetos hidraulicos que ameacen os nossos rios e espaços naturais.

-21 de agosto: /Itoiz/, . Com a CNT

A Gentalha do Pichel é umha associaçom cultural que desde hai nove anos vem dinamizando a vida social e cultural da cidade compostelana. Este colectivo trabalha, entre outros aspectos, na defesa e conhecemento do meio natural e, neste sentido, som já varios anos nos quais a comisom de meio vem realizando actividades para conhecer e valorizar o meio natural na na Galiza assi como fazendo actividades que tencionam tomar consciencia da necessidade de evitar e loitar frente as dinámicas destrutivas que arrasam o nosso território sempre em benefício de quantos querem enriquecer-se empobrecendo o país.

 


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.