1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (2 Votos)

180613 dinheiroGaliza - Diário Liberdade - Diversos meios excluídos da distribuiçom de fundos públicos galegos polo PP protestam polo uso partidista de milhons de euros.


Para além doutras ajudas específicas repartidas entre as grandes "famílias" mediáticas que operam na Galiza, o PP mantém o controlo e obediência mediática graças à TVG, através da qual se estima que polo menos 10 milhons de euros som repartidos entre as maiores corporaçons da comunicaçom.

O assunto é tam gritante que mesmo algumhas empresas da direita mediática, como a ourensana La Región, criticam Feijóo polo uso "discrecional e esbanjador" (sic) do dinheiro público dedicado aos meios, um uso que o próprio presidente criticava quando liderava a oposiçom parlamentar.

10 milhons que se somam aos 30 milhons em "ajudas"

A TVG distribui cada ano 10 milhons de euros entre corporaçons mediáticas privadas cujo compromisso com umha comunicaçom livre, plural e em galego é nulo, limitando-se a exercer de alto-falantes da grande burguesia e dos diferentes poderes económicos que sustentam o poder institucional espanhol na Galiza.

As queixas nom chegam só dos movimentos sociais e dos meios de comunicaçom alternativos, também algumhas empresas que se consideram "discriminadas" na "generosa" distribuiçom de dinheiro público a empresas de informaçom da direita estám a protestar por umha situaçom tam escandalosa como impune.

O Grupo La Voz, meios como Faro de Vigo ou El Correo Gallego enriquecem-se à custa nom do número de leitores e leituras que compram os seus panfletos reacionários, mas graças ao dinheiro público com que, obrigatoriamente, o povo galego tem que financiá-los por decisom do governante Partido Popular.

Curiosa exceçom às políticas de cortes no gasto público e "austeridade" que venhem caraterizando o governo ultra neoliberal e espanholista do PP em Compostela.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.