1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

280410_plGaliza - DL - Nas últimas semanas, o DL formalizou duas novas parcerias com projectos comunicativos populares de Euskal Herria e do Brasil: Boltxe e Pátria Latina.


As pessoas que acompanham o percurso iniciado pola nossa dorna no passado 8 de Fevereiro sabem que este é um projecto aberto e em evoluçom permanente. Dentro do processo de construçom deste espaço comunicativo, o colectivo que integra o DL marcou desde o início como objectivo o estabelecimento de acordos de colaboraçom com projectos irmaos dos povos que luitam polas mesmas causas emancipatórias que guiam a nossa actividade.

Primeiro foi Kaos en la Red, meio contrainformativo de ámbito hispano; posteriormente, o portal brasileiro Carta Maior; a seguir foi a vez do basco Boltxe; agora anunciamos a formalizaçom de umha nova parceria, com um portal de ámbito continental latino-americano e das Caraíbas: Pátria Latina, escrito em português do Brasil e dirigido polo jornalista brasileiro Valter Xéu.

O intercámbio de logo-banners e de informaçom é a base do acordo, com o qual inserimos o Diário Liberdade no palco internacional dos povos que, como nós, luitam pola derrota do capitalismo.  Achamos que o da informaçom alternativa, produzida e difundida polos próprios e as próprias protagonistas, é mais umha ferramenta nessa luita.

Apesar das diferenças que podam existir, ou mesmo graças à riqueza que representam essas diferenças, entre as linhas editoriais de uns meios e outros, o fortalecimento de umha rede comunicativa que ajude a conhecer melhor as luitas de uns e outros povos é positivo para todos.

Voltamos a anunciar que esta nova parceria nom é a última. Vamos continuar a abrir a Galiza ao mundo, através da nossa língua e da língua universal da luita contra os poderosos, por um mundo livre.

Aproveitamos a ocasiom para fazer público reconhecimento dos nossos portais parceiros e recomendar às nossas e aos nossos visitantes incorporá-los às suas páginas de referência.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.