1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (4 Votos)

2494248949 4d45924b5b zGaliza - AAP/DL - [Abraám Alonso Pinheiro] Para muitas das mulheres e homens que tomamos em algum momento das nossas vidas a decissom de nos comprometer com a transformaçom da sociedade, é evidente que nom damos com o fato ajeitado para a ocasiom.


Foto de Iolanda Ogando (CC by-sa/2.0)

Somos pessoas. Carne e oso com um tempo vital finito constituíndo umha sociedade que herdamos, na qual intervimos e que ficará quando finemos. A nossa intervençom poderia ter sido “passiva”, desenvolvendo o papel ao qual as condiçons materiais nos empurrárom, mas nom. Ao tempo que sobrevivemos e com a vontade jogando um papel importante, tornamo-la “ativa”.

Sabemos da necessidade de atingir influência nos e nas nossas coetáneas. Aspiraçom presente em toda organizaçom ativista, mas sacrificada a miúdo pola dificuldade de atingir esse objetivo. Acabamos por acreditar em que erra quem nom nos segue, e nom em que somos nós quem nom damos no alvo para chamar a sua atençom e conseguir que se ativem.

Essa influência em chave galega, a dia de hoje, ainda com umha linha de mínimos nos planos social e nacional, só a tem o nacionalismo. Este, no seu conjunto, é mais perjudicial para Espanha e o capital, por quantidade que por qualidade. E é que umha linha de mínimos implementada com um importante contingente deste povo, é quem de travar num grau considerável os interesses do inimigo. Mais do que minorias com posiçons de máximos que rematamos por ser só o eco das nossas consignas nas próprias filas.

A quantidade multiplica a qualidade. O BNG ainda na sua fase mais autonomista, seguia a ser a olhos da maioria social deste país quem defendia e espalhava a potencialidade de umha Galiza livre. O fundo, seria mais ou menos real, mas a forma era conhecida pola quase totalidade deste povo.

A quantidade é imprescindível para com umha linha mais grossa abrir as portas a benefícios para a maioria. A linha mais grossa será implementada quando a classe trabalhadora do nosso país seja sujeito ativo e direçom da sua luita. A pequeno-burguesia, tem ainda a água nos nocelhos e por isso, salvo excepçons, uns limites para involucrar-se a fundo dos quais carece quem a tem ao pescoço.

É vital colocar a atençom na quantidade e na forma. Qualidade témo-la. A esquerda independentista e antisistema da Galiza conta com qualidade suficiente para construirmos um referente político de massas neste país que faga frente. O que nom temos é forma (de quantidade).

Quem mantemos a vontade, devemos ver-nos, falar, imaginar e criar. Urge que as e os que queremos fazer da Galiza umha trincheira de utopias em construçom, fagamos porque esse espaço desde o qual lançar-nos à quantidade, exista quanto antes.

Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.