1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

COia2Galiza - Nós-UP - NÓS-Unidade Popular quer manifestar publicamente o seu apoio à vizinhança do bairro popular e obreiro de Coia na sua luita exemplar contra a reacionária política municipal de Abel Caballero. Desde há mais de seis anos a nossa organizaçom vem denunciando a nesfasta gestom  municipal do PSOE na cidade de Vigo.


Umha política que agudiza a divisom entre bairros e classes. Os centros de saúde, o transporte urbano, os subsídios a eventos desportivos espanhóis, subsídios a companhias aéreas... e agora a malversaçom de fundos públicos no empenho de situar o barco Bernardo Alfageme numha das rotundas de Coia.Como aconteceu em Cabral, Abel Caballero empregou as forças de repressom municipais para tentar frear a resistência vizinhal e esmagar os legítimos protestos. Mas nom o conseguirá!

Solidarizamo-nos com os vizinhos e vizinhas que estam pendente dum juízo ou sofrem perseguiçons e multas por defender os interesses do povo trabalhador viguês.

Numha cidade com mais de 35.000 desempregad@s, com centenares de pessoas sem vivenda onde morar, com umha elevada taxa de emigraçom juvenil, perante o incremento da exclusom social... nom podemos permitir este esbanjamento de dinheiro público em construçons faraónicas.

Por isso, de NÓS-UP apoiamos a manifestaçom convocada pola Assembleia Aberta de Coia sob a legenda "JUSTIZA SOCIAL. NEM CARTOS NA ROTUNDA, NEM ESTADO POLICIAL!",  vindouro dia 16 de janeiro às 20h00 desde praça de America até a rotunda de Coia.

Nom à rotunda de Coia!

A luita é o único caminho!


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.