1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

FutebolGaGaliza - Sermos - Os combinados masculino e feminino jogarám a competiçom oficial com pleno reconhecimento, com a Argentina, África do Sul e Golfo Pérsico, Itália, França ou a Índia como adversários.


"Histórico". Assim qualificam desde a "Associaçom Galega de Futebol Gaélico" o anúncio que acabárom de fazer, segundo o qual as seleçons galegas oficiais -tanto a masculina como a feminina- desta modalidade disputarám, com pleno reconhecimento, o primeiro Mundial que decorre, organizado pola GAA, em Abu Dhabi, de 5 a 8 de março de 2015.

Desde a Asociación pedem, assim mesmo, ajuda -sobre todo institucional- para organizar o custoso deslocamento e estância para umhas equipas que som completamente amateurs. Mas estaram na cita, que qualificam de "grande escaparate e e acontecimento mundial, no que afirmar que é a primeira participaçom oficial dumha selecçom oficial galega num Campeonato do Mundo.

Em masculino, Galiza ficará enquadrada no grupo da Argentina, África do Sul e o Golfo Pérsico e, a falta de confirmaçom, também Itália, França e Índia. Na categoria feminina haverá um só grupo. A seleçom nacional de futebol gaélico já tem disputado encontros internacionais contra a Bretanha e a Irlanda, berço deste desporto.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.