1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (5 Votos)

dorna

Galiza - Diário Liberdade - O Diário Liberdade é um site informativo realizado mediante o trabalho voluntário de militantes e ativistas da contrainformaçom da Galiza, Brasil, Portugal e outros países.


Somos um número grande de pessoas colaborando de maneira muito diversa: redigindo notícias, traduzindo matérias, escrevendo artigos de opiniom... temos total abertura à pluralidade da esquerda anticapitalista e sempre nos guia a ideia comum de difundirmos o pensamento e a açom de quem luita pola derrota do capitalismo e pola liberdade dos povos.

Se achares útil este portal e necessário fortalecê-lo para que chegue a mais lugares e informe sobre mais atividades dos movimentos populares, lá onde nunca chegam os media do sistema, também tu podes incorporar-te ao trabalho coletivo.

Podes sugerir-nos fontes, enviar-nos informaçons sobre um ato político, a crónica de umha manifestaçom ou de umha palestra à qual assististe. Também fotos do evento ou mesmo algum vídeo. Podes também dar umha mao com a agenda, que se renova diariamente com eventos galegos, portugueses e brasileiros.

O projeto está crescendo e tu podes fazer parte.

Contata-nos e incopora-te ao coletivo colaborador do Diário Liberdade.

Correio eletrónico: diarioliberdade[arroba]gmail.com

Twitter: @diarioliberdade

facebook: diario.liberdade


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.