1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (3 Votos)

011914 fascistaUcrânia - Diário Liberdade - Mijniuk era um conhecido neonazi, foi chefe de umha das centúrias fascistas da Praça Maidan que assaltou o Palácio Presidencial depois do golpe de estado de fevereiro.


Na passada quinta-feira, o serviço de inteligência militar ucraniano comunicou que Mijniuk "morreu como herói na libertaçom de Lugansk", onde estava combatendo os rebeldes. Mijniuk comandava o grupo paramilitar ultradireitista Batalhom Aidar.

Na realidade, a morte do tal sujeito foi totalmente diferente a como foi apresentada na breve informaçom do Ministério da Defesa de Kiev.

A verdade é que Mijniuk se encontrava numha aldeia da regiom de Lugansk, que tinha sido tomada pola sua unidade. O referido paramilitar e parte dos seus homens celebravam a tomada do povo embebedando-se e saqueando a populaçom civil.

Mijniuk e três dos seus homens encurralárom umha jovem menor de idade num estábulo, com intençom de abusarem sexualmente dela. Foi aí que apareceu o avô da menor, de 82 anos, que com a sua espingarda de dous canos disparou os dous cartuchos, abatendo dous dos violadores da sua neta.

Um terceiro conseguiu fugir e foi procurar reforços, mas felizmente a família da moça conseguiu escapar antes de que chegassem, tendo-se que contentar os fascistas com queimar o lar familiar. Este é o "triste" final de um "herói" que será enterrado em Kiev neste sábado com honras millitares.

Com Kaos en la Red


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.