1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

181113 gratGaliza - Diário Liberdade - Centenas de pessoas voltárom a sair às ruas de Compostela, capital da Galiza, para exigir à Junta que "nom aplique" o chamado "copagamento" que o governo espanhol impujo aos fármacos hospitalares.


A universalidade efetiva do direito à saúde foi o eixo das reclamaçons levadas às ruas de Compostela pola Iniciativa Galega em Defesa da Gratuitdade da Sanidade, convocante da mobilizaçom deste domingo.

As centenas de manifestantes denunciárom igulamente o "desmantelamento da sanidade pública" que o atual governo autónomo galego, presidido por Núñez Feijós (PP) está a protagonizar. 'O copagamentoo mata. Por umha sanidade galega e gratuita' foi a legenda escolhida para a convocatória, na qual também participárom representatnes de cámaras municipais governadas por partidos opositores ao PP.

A exigência de insubmissom galega às normas privatizadoras e cortes orçamentais impostas polo governo espanhol presidírom a marcha, se bem o PP está até agora a obedecer com total submissom os dtados do executivo de Madrid.

Dúzias de coletivos locais e comarcais defensores do direito aos serviços de saúde universais, públicos e gratuitos apoiárom a convocatória, que partiu da Alameda compostelana e concluiu na praça de Pratarias.

 


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.