1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

plat2018 juntaGaliza - Diário Liberdade - Membros da Plataforma 2018 participárom na manhá de hoje num ato de protesto no edifício administrativo da Junta da Galiza em Ponte Vedra. A açom fazia parte da campanha prévia à manifestaçom deste sábado contra a consolidaçom do complexo ENCE-ELNOSA na ria de Ponte Vedra.


Um grupo de 15 ativistas entrava na delegaçom territorial da conselharia de Meio Ambiente com umha faixa onde se podia ler a legenda "Nom às prórrogas a ENCE e ELNOSA. Fora da ria, já!". A representaçom da Plataforma 2018 pretendia conseguir umha reuniom com o chefe territorial de Meio Ambiente, José Luis Díaz Yáñez, para expressar o rejeitamento tanto à ao recente acordo entre o governo autonómico do PP e ELNOSA, que consegue umha ampliaçom da sua Autorizaçom Ambiental Integrada até finais de 2016 (a anterior, e na teoria definitiva, finalizava em janeiro de 2014), como à possibilidade de que a empresa de pasta de papel ENCE poda obter umha nova concessom que lhe permita continuar a poluir a ria de Ponte Vedra após 2018 (atualmente a direçom de ENCE pretende umha ampliaçom por 75 anos mais).

Ante a ausência do representante da Junta da Galiza as e os membros da plataforma continuárom com o protesto nas instalaçons administrativas até conseguirem a confirmaçom de umha reuniom na segunda-feira próxima.

A manifestaçom convocada este sábado pola Plataforma 2018, configurada por até 32 organizaçons de diversa índole, sairá às 19:30h da praça da Ferraria.

 


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.