1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (4 Votos)

181214 antifasGaliza - Diário Liberdade - Pertencentes à claque antifascista 'Riazor Blues', 18 galegos fôrom detidos hoje na Corunha acusados de "briga tumultuária", consoante o guiom político-mediático que interpreta a caçada ao galego de 30 de novembro em Madrid como "confronto entre ultras".


A realidade, segundo numerosas testemunhas, inclusive o motorista que conduziu a torcida galega a Madrid, é que fôrom vítimas de umha autêntica emboscada por parte de centenas de fascistas, armados com paus, barras de ferro e armas brancas. A autodefesa dos galegos evitou conseqüências ainda piores à da morte de um companheiro, mas agora o poder político-policial espanhol atua igualando fascistas e antifascistas sob a etiqueta de "ultras".

O próprio Francisco Javier Romero Taboada, Jimmy, vitima mortal da agressom, nom deixa de ser insultado em meios de obediência oficial espanhola, inclusive alguns meios burgueses e pró-espanhóis feitos na Galiza, como La Voz de Galicia.

Leia mais

Polícia espanhola detém alegados responsáveis polo assassinato de 'Jimmy'

Assassinato fascista em Madrid: "Foi uma razzia, uma verdadeira caçada ao galego"

Fascistas espanhóis assassinam em Madrid um torcedor do Desportivo da Corunha

Os mesmos meios falam de três acusados de homicídio por essa morte, ligados a forças armadas e policiais, detidos ontem junto a outras quatro dezenas de integrantes de 'Frente Atlético' supostamente relacionados com a emboscada. A esse operativo em Madrid, seguiu-se hoje umha razzia nas bases de Riazor Blues, apelidados identicamente de "ultras" pola imprensa burguesa.

Entretanto, em Madrid, hoje devem prestar depoimento perante instáncias judiciais os fascistas espanhóis, vários dos quais pertencentes ao exército, guarda civil e outras forças repressivas. Porém, o grupo ultra a que pertencem continua a exibir todo o tipo de simbologia nazi-fascista na sua atividade de acompanhamento do Clube Atlético de Madrid, cujo presidente, Enrique Cerezo participou nos últimos dias com total normalidade e como "respeitável" empresário, no congresso da mais importante entidade patronal espanhola, a reacionária CEOE.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.