1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

150914 torresGaliza - Ceivar - Durante a abertura do curso judicial, o Procurador-Geral do Estado espanhol, Torres Dulce, confirmou que numerosas unidades da Polícia Nacional e da Guarda Civil especializadas na luita "antiterrorista" fôrom deslocadas desde Euskal Herria para a Galiza. 


Além disso, Torres referiu-se ao "perigo que supom o 'independentismo radical' da Comunidade, encarnado na organización Resistência Galega", concretizou.

Num ato que contou com a presença de Felipe VI, do Ministro de Justicia e de vários altos cargos do poder judicial, Torres Dulces acrescentou: "Nom deixamos de parte a apariçom de preocupantes mostras de terrorismo, nom diria que em estado embrionario, mas já ativo, como o do independentismo radical galleg".

Finalmente o Fiscal General del Estado referiu-se ao yihadismo e ao anarquismo como outras novas ameaças após o cessamento da ETA. Para Dulce Torres, o independentistmo galego ocuparia o segundo lugar depois do yihadismo.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.