1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

030815 terroristassiriosSíria - LibreRed - [Traduçom do Diário Liberdade] É um dos motivos alegados polos Comités Locais de Coordenaçom (LCC, por suas siglas em inglês), grupo opositor sírio, para abandonnar a Coligaçom Nacional Síria (CNS).


Na sua missiva dirigida à Coligaçom Nacional Síria, o LCC argumenta que a razom principal de se ter separado reside na manipulaçom da formaçom opositora por atores externos como a Turquia, Qatar e Arábia Saudita.

"Informamos de que o LCC decidiu retirar-se da CNS. Envergonha-nos ver o que ocorreu com a coligaçom. A SNC converteu-se num bloco ligado e controlado por atores externos", lê-se na carta dos Comitês Locais de Coordenaçom.

Ao mesmo tempo, o LCC ataca a chamada Coligaçom Nacional Síria polos conflitos internos e assegura que as causas destes som as ambiçons pessoais de alguns membros da CNS que só pensam nos seus benefícios.

Também afirma que a Coligaçom Nacional Síria carece de liderança e é incapaz de conseguir os objetivos que se tinha proposto.

Desde o início da crise síria em 2011, grupos como a autodenominada Coligaçom Nacional Síria tentam, sem sucesso, derrocar o Governo do presidente sírio, Bashar Ao Assad, e chegar ao poder.

Anteriormente também o apoio de Ancara, Doha e Riad aos grupos armados e a chamada "oposiçom moderada" tinha sido revelado. Porém, é umha das primeiras vezes em que um destes mesmos grupos revela o apoio estrangeiro.

Alguns países como a Arábia Saudita e o Qatar se ofereceram durante três anos a albergar em seus respetivos territórios os campos de treino de uns 15 mil membros do autodenominado Exército Livre Sírio (ELS), que os EUA qualificam de oposiçom "moderada" e Damasco de "terrorista".

Recentemente, 15 dos integrantes do ELS unírom-se ao Exército sírio.

Apesar das teses do Ocidente e dos seus aliados regionais, boa parte dos chamados "rebeldes moderados" aderem a grupos extremistas como EIIL (Daesh, em árabe) depois de ter sido treinados polos patrocinadores do terrorismo.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.