1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

300914 FerrolGaliza - Diário Liberdade - Diferentes expressons da esquerda nacional galega participárom nas convocatórias convocadas em nove localidades da Galiza.


De maneira urgente e imediata após a também "urgente" sentença inquisitorial do Tribunal Constitucional espanhol, o independentismo e o nacionalismo galego saírom a ocupar praças de Compostela, Corunha, Vigo, Ferrol, Ponte Vedra, Ourense, Burela, Lugo e Ponte Areias.

A maior concentraçom aconteceu na capital galega, com participaçom também de representantes da comunidade catalá no nosso país. Bandeiras da Galiza e da Catalunha dérom cor às diferentes concentraçons, que coincidírom em reclamar respeito para o direito de autodeterminaçom catalá, reivindicando em simultáneo um processo soberanista galego que conduza igualmente à independência.

Palavras de ordem solidárias, denúncia contra a falsa divisom de poderes espanhola e todo o apoio à convocatória de consulta para o 9 de novembro, esses fôrom os principais ingredientes da jornada de apoio simbólico da Galiza ao povoca catalám, no mesmo dia em que umha multitude saiu às ruas do Principat para denunciar a posiçom antidemocrática do governo e do Tribunal Constitucional espanhol.

011014 comp

Foto 1: Concentraçom hoje em Ferrol @LaraSotoGz - Foto 2: Compostela @NOSGALIZA


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.