1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (2 Votos)

270814 POMBAGaliza - NÓS-UP - Na tarde de ontem, a poucos minutos de que a resistência palestiniana forçasse um acordo de cessar-fogo permanente, militantes de BRIGA e de NÓS-Unidade Popular protagonizárom na Corunha umha açom simbólica para denunciar o genocídio do povo palestiniano.


A pomba da paz -sediada na central praça de Ponte Vedra-, foi o local escolhido para implementar esta iniciativa simbólica que começou com o despregamento dumha faixa com a legenda "Israel Estado terrorista. Espanha e UE cúmplices".

Posteriormente, dous solidários com a causa palestiniana embrulhárom a estátua com plástico branco, junto às bandeiras de Espanha e Israel, que fôrom tingidas de cor vermelha.

Durante o ato -que durou à volta de 45 minutos-. repartírom-se centenas de panfletos denunciando o terrorismo sionista e a cumplicidade da chamada comunidade internacional.

270814 pomba2"Galiza com Gaza", "Galiza-Palestina solidariedade" ou "Palestina vencerá!" fôrom algumhas das palavras de ordem que as pessoas concentradas coreárom durante o ato.

Finalmente, fôrom queimadas simbolicamente bandeiras de Israel, UE e EUA.

Quando a açom já tinha finalizado, apresentou-se no lugar a polícia local, que procedeu a identificar várias das pessoas participantes, advertindo-as de que seriam denunciadas.

270814 is


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.