1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

280614 avanteGaliza - NÓS-UP - Diversas cidades e vilas da Galiza registárom durante o dia de hoje, coincidindo com o LXXXIII Aniversário da proclamaçom da I República Galega açons simbólicas para reivindicar umha ruptura democrática, por umha Galiza livre, vermelha e lilás.


Na capital da Galiza, em Compostela, foi a Praça do Obradoiro fronte o Concelho o local escolhido, onde se despregou umha faixa com a legenda "República Galega".

Em Ferrol, o local escolhido foi também a Casa do Concelho, sediado na cêntrica Praça de Armas. @s militantes de NÓS-UP despregarom umha faixa com a legenda "República Galega" acompanhado polo nosso escudo nacional desenhado por Castelao.

Vigo acolheu também umha açom reivindicativa neste 27 de junho. Militantes da nossa organizaçom despregavam no Castro umha faixa com a reivindicaçom soberanista.

Na comarca da Lourinha, o local escolhido foi o Concelho de Porrinho onde vários militantes despregárom umha faixa com a bandeira nacional e a legenda "República Galega".

Finalmente no Condado o painel de Espanha sediado na entrada a Galiza pola ponte internacional era tapado e substituido por um outro dando a "Bem-vinda à República Galega" acompanhado da bandeira e o escudo nacional.

Com estas açons simbólicas, a esquerda independentista quer recuperar a nossa memória histórica, e reivindicar a proclamaçom há 83 anos da República Galega.

Hoje, no dia da nossa República, no dia da República Galega, NÓS-Unidade Popular apela ao avanço sem trégua, pola ruptura democrática, por umha Galiza ceive, socialista e feminista.

Pola II República Galega!

(Foto capa Fernando Blanco)

 


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.