1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

img066Galiza - Clube da Língua - Hoje, quinta-feira, um dos ganhadores do concurso de fotos de tatuagens "Galiza, à flor de pel" visitou o IES Marco do Cambalhom de Vila de Cruzes para falar da súa experiência com um grupo de alunado de secundária. Terrino, que ganhou na categoria de tatuagens de tema galego sem palavras, participou com a sua tatuagem de dous petróglifos de Louro, realizados polo tatuador Sick Boy Gonzalez e fotogrados por Edu Portela.


Foto - A tatuagem de Terrino.

Terrino, -que ademais tem outras tatuagens no seu corpo, como um medalhom do Castro de Elvinha, um trisquel ou um trasno-, recolheu o prémio do concurso que, organizado polo Clube da Língua do instituto das Cruzes, tem como objetivo fazer visível o galego como língua de modernidade artística e social e das últimas tendências entre a gente nova.

A visita do ganhador do concurso de fotos de tatuagens é importante porque se situa dentro da campanha de crowfunding ou micromecenado que pretende recadar 2100 euros através da rede social para poder editar um livro com as mais de 160 tatuagens participantes para poder editar um livro com as mais de 160 tatuagens participantes no concurso.

Do Clube da Língua explicam sobre este projecto que "Entre muita gente conseguiu-se fazer visível umha coleçom de fotos de tatoos esteticamente mui fermosa e eticamente vinculada a princípios de justiça social. Toda umha obra de arte e de comunicaçom coletiva fruto dum proceso de participaçom social intenso e cheio de emoçons que agora queremos que passe de internet ao papel, publicando un livro"

Mais de 200 tatuagens em galego ou de tema galego podem-se ver no blogue deste projeto de normalizaçom linguística.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.