1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

maios 2015Galiza - SCD do Condado - A Sociedade Cultural e Desportiva (SCD) do Condado consolida este ano a celebraçom dumha festa que viu recuperar em 2012: os Maios. Esta festa, com a que se dam as boas vindas à primavera, celebra-se durante todo o dia em Salvaterra de Minho, e inclui diferentes actividades para todas as idades.


O programa inicia-se às 11:00 da manhá com um roteiro no que se vam apanhar as flores com as que se fará o Maio. Está aberto aos nenos e nenas, e contará com explicaçons didácticas sobre as flores e prantas.

Polas 13:00 está previsto estar de volta nas muralhas, onde as Punkiereiteiras vam amenizar a sessom vermú. A continuaçom haverá um jantar aberto e participativo, como os de romaria, no que cada quem levará a sua comida e utensílios.

Pasada a sobremesa, e com o pessoal bem descansado, às 18:00 começará-se a decorar o Maio para dasr a bem vinda à primavera.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.