1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

Foto - Luis Rafael Betancourt - Pau Gasol baloncestista catalám orgulhosamente espanholistaGaliza - Diário Liberdade - Entretanto, o governo do fanático espanholista Carlos Negreira nega-se a informar abertamente.


O jogo de baloncesto que na noite de sábado (18/08) enfrentou a Espanha com a Alemanha na cidade galega poderá custar mais de 300.000 euros, a somar ao que custará preparar o Coliseum, lugar do encontro amigável. Esse foi o custo de um jogo de similares caraterísticas celebrado na semana passada em Castelló (Países Catalans). É, aliás, a única forma de avaliar a carga que suporá ao tesouro publico a visita dos combinados estrangeiros, dado que a Cámara Municipal chefiada polo ultradireitista Partido Popular se negou a informar sobre o assunto.

Nom é novo, pois na sua altura o governo municipal de Carlos Negreira ocultou o custo total do jogo análogo de fai um ano na cidade, que acabou por atingir o meio milhom de euros. Segundo faturas citadas polo Bloco Nacionalista Galego (BNG), o município achegou naquela ocasiom polo menos 150.500 €, dos quais 88.500 para a Federaçom Espanhola de Baloncesto (FEB), 50.000 para hoteis e restaurantes (os de 'la roja' gostam da boa alimentaçom) e 12.000 a despesas diversas.

Espanha, umha obsessom para Carlos Negreira

Desde a sua chegada ao poder em 2011 o 'popular' Carlos Negreira tem demonstrado a sua obsessom polo país vizinho, destinando fabulosas quantidades de dinheiro a promover atos de promoçom da cultura espanhola e mesmo de tortura animal (como as touradas) na Corunha.

Os jogos de seleçons rojigualdas som mais umha das pequenas fílias de um alcaide que em apenas dous anos já ultrapassou as marcas de espanholismo do nacional-católico Paco Vázquez. Entre as iniciativas mais conhecidas (por ridiculamente espanholistas) de Negreira estivo a campanha natalícia de 2012, com sevilhanas em Maria Pita.

 

Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades. Podes pagar com cartom bancário ou PayPal.

Microdoaçom de 3 euro:

 

 

Desinformaçom sobre o jogo deste ano

As quantidades do ano passado permitem supor qual as despesas em que o concelho da Corunha pode incorrer neste ano. Entretanto a quantidade que a Cámara Municipal gastará no jogo, em hotéis e despesas diversas, o custo total do jogo, quanto pom a Concelharia de Desportos, quanto o IMCE, o canon a pagar para a FEB, quem ficará com o angariado nas bilheteiras, quanto gastará quen recadará a taquilla, canto custa o acondicionamento do Coliseum som perguntas sobre as quais o Partido Popular nom informou previamente ao encontro. Nesse sentido, a vereadora do BNG Avia Vieira apresentou essas perguntas à Cámara. A vereadora nacionalista também criticou ontem (16/08) o esbajamento de dinheiro público em atos como esse quando, simultaneamente, se sobem taxas e atacam serviços como sanidade e educaçom.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.