1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (3 Votos)

251114 vigo femGaliza - Diário Liberdade - Com o apoio de numerosos coletivos feministas e de partidos e sindicatos de esquerda, Vigo e outras cidades galegas vivêrom neste 25 de novembro umha jornada de mobilizaçom contra a violência machista.


A Galiza aderiu à vaga mundial neste Dia Internacional contra a violência machista, que tivo em Vigo o ato central galego.

"Implica-te. Luita contra a violência machista. Rompe com a indiferença' foi a palavra de ordem genérica proposta pola Marcha Mundial das Mulheres, misturada com outras muitas de denúncia contra as numerosas violências quotidianas que a mulher galega sofre em primeira pessoa.

Se bem Vigo tivo a manifestaçom mais numerosa, também Ourense, Fene, Compostela, Ponte Vedra, Vila Garcia e corunha tinham convocatórias na mesma jornada, incluindo performances, concentraçons, participaçom de crianças e mesmo atos institucionais ligados à denúncia da violência contra as mulheres.

A Plataforma Galega polo Direito ao Aborto foi um dos principais coletivos aderidos, juntamente com a Assembleia Feminista Galega, que em Vigo exibiu umha faixa com a legenda "luita feminista radical contra o feminicídio", e Mulheres Feministas Galegas (MNG). Também organizaçons de mulheres de centrais sindicais como a CIG ou CUT, organizaçons políticas como as independentistas NÓS-UP e Causa Galiza, assim como outras de perfil mais institucional (Anova, BNG e IU, entre outras), entidades juvenis (Briga, Isca!, Galiza Nova...) e outros coletivos sociais.

Foto: @afeministagz


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.