1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (2 Votos)

BorA4FuIEAATLMG.jpg largePaísos Cataláns - Diário Liberdade - Os protestos polo despejo do histórico Centro Social Autogerido Can Vies de Barcelona estendérom-se no dia de ontem, continuando os enfrentamentos com a polícia catalá, os Mossos d'Esquadra, no bairro de Sants e noutros bairros da cidade.


Depois do despejo, realizado no meio-dia da segunda-feira (26), decorrérom as primeiras mobilizaçons na sua contra por parte de ativistas e da vizinhança do bairro de Sants, que acolhia o centro social okupado desde 1997. Após a manifestaçom convocada, que contou com a participaçom de umhas 4.000 pessoas segundo informa o portal Llibertat.cat, os protestos continuárom com diferentes açons de rua e confrontos com a polícia. A atuaçom repressiva desta chegou mesmo ao intento de assalto da redaçom do semanário contrainformativo Directa.

Mas as açons de protesto continuárom ontem (27) estendendo-se por mais bairros de Barcelona como Gràcia, Sant Andreu, Clot e Nou Barris e por outras localidades catalás. Houvo caçaroladas solidárias nos balcons feitas pola vizinhança. Também se produzírom-se novos confrontos entre polícias e manifestantes durante mais de seis horas e que finalizárom, após a repressom policial, com 6 pessoas detidas e diversas feridas. Diferentes ruas de Barcelona fôrom cortadas com barricadas, houvo ataques a bancos e também foi incendiada a escavadora que estava a ser empregada para derribar o prédio do Centro Social Can Vies.

Do Centro Social Autogerido Can Vies denunciam o despejo como parte de um ataque geralizado às classes populares e defendem que a resposta do bairro na sua defesa deriva do trabalho feito durante muitos anos polo centro social. As suas demandas após o despejo som a demissom do presidente da Cámara de Barcelona , Xavier Trias (CiU), o desmantelamento do dispositivo policial em Sants, a liberdade a absolviçom das pessoas detidas e o fim dos despejos de centros sociais e de famílias e pessoas. Can Vies recebeu também o apoio da Federaçom de Associaçons de Vizinh@s de Barcelona.

Para hoje há convocadas novas concentraçons de protesto em diversos bairros de Barcelona e em dúzias de cidades e vilas dos Países Cataláns (Valência, Palma, Tarragona, Mataró, Rubí ou Lleida, por citar só algumhas).


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.